poniedziałek, 24 stycznia 2011

! ! !

wyprostowałam włosy !! haha, ale i tak o 16:30 idę prostować dalej, bo teraz tylko tak trochę. zresztą widać, że nie dokładnie są zrobione, a tak wgl. koszulka - h&m, dresy - h&m

dzień zaczął się od tańców, księdza (?), czekolady i ryjka mojej kochanej Majki z rana. ;* czyli zaczął się pozytywnie. nie wiadomo co potem robimy, na pewno prostujemy włosy. no a co potem? do domu? madejowy? buczynka? można iść posiedzieć na cole. przynajmniej ciepło jest. outfit będzie potem, jak będę wychodzić to na szybko coś dodam. miłego dnia wam życzę kochani ;* / było tak jak mówiłam - prostowanie, ale zmiana planów.. relax a potem buczyna ;d i dałn damian odprowadzał mnie do domu ;d dzień fajny. nawet bardzo ;) jutro tg. Wybaczcie miśki, że outfit nie ma, ale stało się coś przykrego.. padł mi aparat ;d nie miałam kiedy naładować także jutro coś dodam ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz