sobota, 19 lutego 2011

19 luty 2011

wróciłam! dziś na odwrót. najpierw notka a na dole zdjęcia ;p dziś zapowiada się mega wieczór z agatką. spacer. pizza. filmy i pogaduchy. pieprzę was wszystkich i całą tą szkołę ;d jeszcze tylko pół roku i nara ;p chora jestem! no i moris mnie pocałował. haha ;d dobra, nie mam co opowiadać, bo prawie codziennie byliście na bieżąco także teraz czas na zdjecia:


WZROKIEM ZA NIUNIĄ, GDZIE?, TU!, WIDZĘ! ŁOJOJ!
nasza super czwórka !

ZMĘCZENIE W AMSTERDAMIE
OTWARTA MORDA NA ZDJĘCIU - TO JEST TO! :D
Z SOKIEM JABŁKOWYM I NIE WIADOMO CZYIMI FAJAMI
ZA MNĄ SŁODCY NIEMCY ! <3
  M O R I S <3 :** (ten na górze)
Z D A V I D E M ;*
JEDEN Z WIELU KOFI SZOPÓW
pisak który znalazłam u nich w domu
w czapce jednego z wielu słodkich niemców ! :d
 nie dobre lizaki !
SŁIT FOCIA
LANS PO AMSTERDAMIE !
moja spódniczka za prawie 5 euro ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz