piątek, 25 lutego 2011

25 luty 2011

sweter - pull & bear
legginsy - h&m

padła mi bateria w aparacie. trzeba naładować ;d dziś taki w sumie outfit na szybko, wskoczyłam w ten sweterek jak poszłam się spotkać z blokusem ;* ;p a w kinie byłam w czarnych rajtuzach i czarnej tunice (h&m). a no właśnie. byłam w kinie. wyjazd ze szkoły, wybrałam film "sanctum" bardzo fajny ! płakałyśmy z blokusem :d jakoś przed 15 spotkałam się z nią ;p i tak do 17. o 18 jadę gdzieś z damiankiem, powinnam wrócić przed 21. no i to by było na tyle. w końcu weekend ! <3 czeeść :* /edit. wróciłam jakoś 21:20? strasznie zmarzłam! :< bo trochę plany się zmieniły, z moim głupolem byłam godzinę, jakoś po 19 wróciłam do domu, a o 20 wyszłam z Martą i fajnie się gadało, dziękuję :* no i dostałam zaproszenie na impreze. jutro. no i chyba tam zawitam na trochę :)). dobranoc, bo już 00:44 ! ;x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz