piątek, 4 lutego 2011

4 luty 2011.

zdjęcie z wakacji 2010 ;)
obiecałam wczoraj, że napiszę więc piszę dziubaski! ;p a więc tak, zawaliłam sprawę z outfit'ami ;c ale jutro weekend i wszystko nadrobię. Dodam kilka zestawów z tego tygodnia. Ogólnie to w szkole nie jest tak źle. 4 z polskiego dostałam (nie wiem czy już mówiłam czy nie) wczoraj byłam na kolacji w mc donaldzie, ale się obżarłam. fujfujfuj ;d a potem do kina na "och, karol2". Film zajebisty! obsada jeszcze lepsza! moja ulubiona aktorka była! Jestem strasznie zadowolona, mam ochotę iść jeszcze raz :) Dziś byłam na tg z majką i nikolą. Siedziałyśmy sobie w bakaraju z ekipą. Było miło i bardzo zabawnie ;p. Jutro tam jadę sama albo z nikolą(?) okaże się. Niech ten weekend się nie kończy! 13 lutego wylot do Holandii co się równa z tym, że wolne od szkoły i od tego całego syfu tutaj! ale niestety będzie trzeba wrócić. ;c dobra, kończę i zapraszam jutro, pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz