sobota, 12 marca 2011

12 marca 2011

cholernie podoba mi się ten zestaw ! ta koszulka - cudeńko.
dziś zaczęłam dzień od napicia się jurajskiej limonkowej ;d ok. 12 poszłam na spacer z psem. wyszłam w moich koturnach ! jest tak cieplutko, mrrr. spotkałam się z klaudią, doszedł do nas damian no i o 14 poszłam do domu. zjadłam sobie obiadek i teraz siedzę. o 16 z budzikiem, u martyny jednak nie śpię. no i to by było na tyle, jeszcze odezwę się wieczorem ;) / a więc od 16 - 19 z budzikiem, damianem i sąsiadem. najpierw za kościołem, a potem do baru zuzi, w którym jest mega ładnie :) no a potem po 19 do 22 z braciszkiem u mnie. film, czipsy i jak zawsze biała czekolada. kocham cię braciszku :* weekend minął bardzo fajnie ! a więc to by było na tyle, pa :)

2 komentarze:

  1. wiesz może gdzie kupić taką bluzeczkę ?? szukam jej wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie wiem, ja również szukam i chyba zrobię taką własnoręcznie ;p

    OdpowiedzUsuń