sobota, 19 marca 2011

19 marca 2011

spódniczka - h&m
a więc to właśnie ta spódniczka o której wczoraj wam mówiłam. zakochałam się w niej. dziś zapowiada się super wieczór z blokusem i anią :* mrau, siedzimy, pijemy, żremy i śmiejemy się u blokusa ;d będzie zabawnie. hm, może jeszcze odwiedzę bar? nie wiadomo. no, ja muszę się zbierać o 16:15 wychodzę. pa :* (będę ok. 22) / edit: a więc u blokusa był totalny chillout, haha! cudowna impreza mimo tego, że byłyśmy tylko trzy. nawet pan z pizzy mi teraz ciągle esy pisze, hahaahaha ;d wróciłam o 23.

6 komentarzy:

  1. wszystko zgapiasz od Honey.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha, wtf? przepraszam bardzo, to że honoratka ma taką spódniczkę to znaczy, że nikt inny takiej mieć nie może? podobała mi się i ją kupiłam. proste. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co tu jest zgapione od honey? ;o wiadome, że jak się kupuje w sieciówkach to ktoś na świecie ma tą samą rzecz i to nie znaczy, że od Ciebie 'zgapia'.

    OdpowiedzUsuń