środa, 9 marca 2011

9 marca 2011

 1. koszula - ? 
spódniczka - stravidarius
rajtuzy - wygrzebane z szafy
(mina na zdjęciu - bezcenna ;d) 
 
2.koszulka - h&m
koszula - reserved
spódniczka - h&m
rajtuzy - wygrzebane z szafy

dodaje tylko z dwóch dni egzaminu, bo niestety pierwszego dnia zdjęcia nie zrobiłam, a teraz ciężko mi jest się przebierać także nie chce mi się specjalnie do zdjęcia męczyć. palec skręcony, dziś na siatkówce.. super. nie ma to jak rejony 18.03 albo 23.03 z nie działającym palcem.. ;( DOMINIK DZIĘKUJĘ ! .. wrrrrr. jeszcze w tym pieprzonym szpitalu 2h siedziałam.. ale wróciłam do domu i torba dziś przyszła. ta cała brązowa którą wam kiedyś pokazywałam. jest ładniejsza niż na zdjęciu ! mrrr. jutro w szkole sobie posiedzie i nic nie będę robić ;d. Gdy wróciłam ze szpitala spotkałam się z martyną, potem z braciszkiem i grzegorzem. paa ;* nie będzie ciekawych outfitów teraz miśki, bo muszę ubierać na siebie jak najmniej żeby mi było jak najłatwiej ;d

6 komentarzy:

  1. z czego ta spodnica jest taka biała ?

    OdpowiedzUsuń
  2. inteligent ;d10 marca 2011 03:49

    to był ju egzaminy wlasciwie czy probne ? ; o

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, lustro jest brudne, spódnica na pewno nie. / egzaminy próbne ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. haha geniusze zbrodni, ŚWIATŁO SŁONECZNE wpadło przez okno, odbiło się na spódnicy i tyle. tak to jest jak się siedzi całe życie przed kompem i z zaciągniętymi żaluzjami, zapomina się o Bożym świecie.
    ała nie zazdroszczę sprawy z palcem;/ przyjmuj na klatę na rejonach! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spokojnie synu , lewa półkula troche inaczej to zobaczyła , a odbic to sie moglo od lustra tumanie a nie od spódnicy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. napisałam NA spódnicy.

    OdpowiedzUsuń