środa, 12 stycznia 2011

12 stycznia 2010




























koszulka - h&m
rajtuzy - gatta 
zakolanówki - allegro
kolczyki - jakiś sklepik na pasażu w silesi

liczę na komentarz, bo nie byłam rano pewna ubierając ten zestaw. jakoś potem mi się spodobał dopiero ;d /ogólnie dzień do dupy, nawet nie będę opowiadać. szkoła zawsze idealnie potrafi spieprzyć mój humor. jedyne z czego byłam szczęśliwa to sprawdzian z matmy, który pięknie napisałam (chyba) i 5 z wosu! na szczęście dziś do 13:30, wczoraj miałam do 15:10, grrrr ;< o 18 umówiłam się z budzikiem także jakieś tam plany na dziś są. chcę już piątek! bo jadę po cudowne buciki, jak nie będzie mojego rozmiaru to rozstrzelę wszystkich którzy staną mi na drodze. chcę piątek, bo się spotykam z miłym chłopakiem z tg ;*. chcę piątek, bo jadę z Majką po bilety! chcę piątek, bo to ostatni dzień szkoły!!!! no więc byle do piątku. cześć.

1 komentarz: