sobota, 12 lutego 2011

12 luty 2011.


czapka - new yorker
chustka - bazarek?
płaszcz - stracidarius
rajtuzy - wygrzebane z szafy
torba - allegro
pod spodem czarna tunika z h&m.

dobra, ja wyjeżdżam dziś, a w sumie jutro. o 4:15 na lotnisku.. super -.- teraz problemy z pakowaniem, syf w pokoju a ja siedze pod kocem w bluzie kumpla , koszulce grześka i moich wypasionych męskich bokserkach. Jestem strasznie wściekła, słuchawek nie mam, dużo krwi mi z nogi leci, bo się zacięłam ;d muszę sobie przeklnąć KUR*A. sory.. musiałam :< dzisiejszy dzień spędzony z mają, agatką, damiankiem, robertem, nikolą, ludisiem.. wszystkich spotkałam ;d redds, kebab i ogólnie fajny klimat. Patrzałyśmy na zachód słońca z majką i rozkminiałyśmy kręcenie się planety, plułyśmy na ściane i zastanawiałyśmy się co to jest "kosmita, penis, jaszczurka, mysz, wiertarka", dużo tego było ;d wgl taka happy jestem, mrau. przyszła mi dziś koszulka: http://www.el-polako.com/index.php?op=katalog_produktow&id=52 .C U D O W N A ! <3 no i w sumie to tyle by było. chyba nie opłaca mi się iść spać? kocham was, cześć :* mam nadzieję, że pojawię się tu jakoś.. :)) a jak nie to 18 lutego dopiero :c i przywiozę ci paulinko kupę zdjęć ! :***** no i wam wszystkim :p / a na zdjęciu wam macham ;d tak jakby ;p

1 komentarz: