wtorek, 15 lutego 2011

15 luty 2011

a jednak przyszlam tu was odwiedzic. co tam kotki slychac ciekawego? w polsce podobno zimno i mrozno a ja tu mam sloneczko czasami, ale nawet bez sloneczka jest cieplusio. maja tesknie za toba! musimy sie napic reddsa gdy wroce. zielony i zolty. i powtorzyc wypad na schody i mylanie na sciane ;d mamo, wiem, ze jak to przeczytasz to od razu do mnie napiszesz, ale nie wkurzaj sie ;d hehe. kocham cie ;p ;* wczoraj super urodziny agaty w szilerze? nie wiem jak to sie pisze ;d (to taka knajpa) zajebisty wieczor i fajni faceci ;d jeah! w sumie nie jest az tak beznadziejnie jak mowilam, coraz bardziej mi sie podoba. dzis caly dzien zajecia artystyczne: taniec, teatr. wieczorem znow do szilera. jutro amsterdam i czerwone latarnie ;d kto zamawia lizaka z haszem? ;d dobra, to by bylo na tyle. jutro nie wejde, bo pozno wracamy, w czwartek tez. Takze to juz chyba moja ostatnia notka :c gdy wroce do polski wrzuce wam tu kilka zdjec ;) czeeeeeesc ;** / koza kocham cie! paczkoza! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz