piątek, 25 marca 2011

25 marca 2011

koszulka - h&m
sweterek - h&m


stwierdziłam, że pomaluję się ala effy. jak wam się podoba? dziś trzeci dzień bez szkoły, psychicznie odetchnęłam. dziś przyjechała nikola i najpierw za kościołem. kamil, sąsiad, damianek, marcin, kamil, mateusz, wojtek, michał, adrian, budziu. no a potem do baru i wróciłam ok. 22:40. fajny wieczór, jutro znów to samo. czeeść ;* a trampków jednak chyba nie będzie, nie wpłaciłam kasy, bo pani chyba okazała się oszustką.. wszystko się okaże jeżeli w końcu odpisze na maila i odbierze tel. kupię w h&m znów te same. trzecia para już ;d

3 komentarze:

  1. ładne oczka, ale czy ja wiem czy takie jak Effy :D // fashionasnatt.

    OdpowiedzUsuń
  2. takie same tylko nie pomalowałam zagłębienia powieki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. za ciemne, i nie podobne do Efft<3

    OdpowiedzUsuń