sobota, 26 marca 2011

26 marca 2011


koszulka(na jednym i drugim) - h&m
spódniczka - h&m
rajtuzy - wygrzebane z szafy
okulary - allegro

które lepsze, pierwsze czy drugie? ;> dzisiejszy dzień jak na razie to spotkanie z majką, odkurzanie i siedzenie na dupsku ;d o 16 z damiankiem, nikola przyjedzie ii pewnie bar, bo pogoda trochę nie fajna. odezwę się wieczorem, pa ;* / edit: a więc dziękuję za komentarze :). dziś z niką od 15, potem bar z kamilkiem i marcinem + pan dj ;d haha <3 o 19:30 do sąsiada i damianka, wróciłam o 21:30. ;) koniec.

10 komentarzy:

  1. to pierwsze jest śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze, tylko zamiast ciemnych rajstop cieńsze, też czarne, i łańcuszek-klatka na szyję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma takich białych spódniczek w H&M?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, tylko czarna i karmelowa. w m1 kupiłam ostatnią sztukę, ale czarne jeszcze były. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz jak kluska

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że żal dupę ściska ;]]

    OdpowiedzUsuń
  7. sorki, ale zero talii ;/
    i nie mówię tego z zazdrości ...
    ale mam tak samo

    OdpowiedzUsuń
  8. tak to wygląda w połączeniu pasków i tej spódnicy, poza tym stanęłam krzywo nawet się nie wyprostowałam.

    OdpowiedzUsuń