piątek, 13 stycznia 2012

13 stycznia 2012

piątek trzynastego, na szczęście nic złego mi się nie przydarzyło, jestem cała. Chociaż.. jeszcze 10min do północy a mam zamiar iść po coś do jedzenia na dół więc możliwość tego, że spadnę ze schodów i się połamie mnie przeraża. Dziś typowy, zimowy dzień (w końcu!) - mróz, śnieg i czerwone nosy. Outfit obejmuje najdroższe spodnie z mojej szafy i ostatni ciuszek na który wydałam więcej niż 100zł, bo tak jak pisałam wczoraj - nie opłaca się. Lepiej kupować buty a szmaty z przecen! :)

sweter - h&m
bokserka - h&m
spodnie - zara
+super skarpety ;d
a no i sorki za syfiate lustro albo obiektyw? cześć.

2 komentarze:

  1. super spodnie, lubię takie ;) myślałam w pierwszej chwili, że są z bershki a tu zara ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, świetny sweterek. :)
    Pozdrawiam.
    http://1tocokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń